پلان 2 طبقه هر واحد 75متر

پلان  2 طبقه هر واحد 75متر


پلان  2 طبقه هر واحد 75متر

تعداد مشاهده: 566 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: zip

حجم فایل:176 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

تحقیق تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی

تحقیق تهاجم فرهنگی یا شبیخون فرهنگی


مقدمه
نوجوانان و جوانان به مثابه آینه های تأثیرپذیری می مانند که هر آنچه را ببینند و بشنوند صریحا بخاطرخواهند سپرد و چون به مقتضای سنشان بدنبال نو آوری، الگوهای بکر و جذاب و مطرح نبودن هر چه بیشتر خود در بین دیگران هستند، متاسفانه الگوهای القاء شده از سوی بیگانگان را چشم بسته و بدون هر گونه آگاهی می پزیرند و در تقلید کورکورانه از این الگوها غربی و مبتذل حتی سعی در سبقت جستن از یکدیگر دارند و انواع دستجات، اجتماعات، گروههای مبتذل را با عناوین مختلف تشکیل داده و می دهند.
دشمنان انقلاب اسلامی بعد از اینکه انواع راههای مبارزه، از قبیل تحریم اقتصاد، جنگ و...را آزمودند و نتوانستند نتیجه مطلوب را برای به زانو درآوردن نظام اسلامی پیدا نمایند به سلاح مبارزه فرهنگی روی آورده و راه مبارزه با انقلاب را بدین سان در پیش گرفتند.
استکبار جهانی در این مبارزه عظیم جوانان این مرز بوم را نشانه رفته و به انحراف کشاندن نسل جوان را که آینده سازان واقعی کشور هستند، سرلوحه اهداف خود قرار دارد.
بر اساس مطالعات و تحقیقات انجام شده درباره انواع گروههای مبتذل موجود در جامعه و افراد تشکیل دهنده این گروهها مشخص شده است که اکثر این جوانان نسبت به مسایل عام فرهنگی و اجتماعی ایران و جهان و فقدان کانال های ارتباطی بین انها دچار سردرگمی شده و خود را به مرور زمان در گردابی از مشکلات می بینند. این جوانان در گفتگوها و محافل خود وقت خود را صرف مسائلی می کنند که کمترین اطلاعاتی و یا حتی هیچ اطلاعاتی از آنها ندارند.

تعداد مشاهده: 669 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:12 کیلوبایت

 قیمت: 5,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

سیستم انحراف آب سد مخزنی کوثر

سیستم انحراف آب سد مخزنی کوثر


دانلود پاورپوینت با موضوع سیستم انحراف آب سد مخزنی کوثر،
در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
 
مراحل سیستم انحراف آب
مراحل بتن ریزی فضای زیر پل 
انسداد فضای زیر پل فلزی
تخلیه کننده تحتانی موقت و آبگیری سد 
تخلیه کننده تحتانی موقت

تعداد مشاهده: 1163 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:6,156 کیلوبایت

 قیمت: 11,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 29 اسلاید، قابل ویرایش.

مدیریت دانش پروژه ها بر اساس حوزه های فرآیندی PMBOK

مدیریت دانش پروژه ها بر اساس حوزه های فرآیندی PMBOK


دانلود تحقیق با موضوع مدیریت دانش پروژه ها بر اساس حوزه های فرآیندی PMBOK،
در قالب pdf و در 10 صفحه، شامل:

چکیده
مقدمه 
مدیریت دانش در طول فرآیندهای مدیریت پروژه
نگاشت فرآیندهای مدیریت پروژه 
گام های مدیریت دانش و ابزارها و تکنیک های مرتبط در هر گام
کدگذاری مربوط به نقش ابزارها و تکنیک های مدیریت دانش در فرآیندهای مدیریت پروژه 
نتیجه گیری

تعداد مشاهده: 897 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:355 کیلوبایت

 قیمت: 5,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:




  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 10 صفحه.

تحقیق ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار

تحقیق ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار


دانلود تحقیق در مورد ارزیابی استراتژی عملکرد سازمان بیمه ایران با کارت امتیازی متوازن، مطالعه موردی شهرستان سبزوار،
در قالب doc و در 83 صفحه، قابل ویرایش، شامل:



چکیده
فصل اول: کلیات تحقیق
1.1. مقدمه
1-2. تعریف مسئله و بیان موضوع تحقیق
1-3. تعاریف کلیدی 
1-4. ضرورت انجام تحقیق 
1-5. سوالات تحقیق
1-6. فرضیات تحقیق
1-7. اهداف اساسی از انجام تحقیق
1-8. نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق
1-9. جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق
1-10. روش تحقیق
1-11. روش و ابزار گردآوری اطلاعات
1-12-1. تحقیقات داخلی
1-12-2. تحقیقات خارجی

فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1. ارزیابی عملکرد
2-1-1. تعاریف
2-1-2. دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد
2-1-3. تاریخچه ارزیابی عملکرد
2-1-3-1. ارزیابی عملکرد در ایران
2-1-4. ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد
2-1-5. ویژگی های نظام ارزیابی عملکرد سازمانی کار آمد
2-2. مدل های ارزیابی عملکرد
2-2-1. مدل های اندازه گیری عملکرد
2-2-1-1. مدل سینک و تاتل
2-2-1-2. ماتریس عملکرد (1989)
2-2-1-3. هرم عملکرد (1991)
2-2-1-4. تحلیل ذی نفعان (2001)
2-2-1-5. چارچوب مدوری و استیپل(2000)
2-2-1-6. الگوی فیشر برای ارزیابی عملکرد
2-2-2-7. کارت امتیازی متوازن
2-2-1-8. مدل تعالی سازمانی اروپا
2-2-1-9. مدل دمینگ
2-2-1-10. مدل مالکولم بالدریج
2-2-1-11. مدل تعالی در کسب وکار
2-3. بررسی سیستم ارزیابی عملکرد و انتخاب مناسب ترین سیستم
2-3-1. دلایل انتخاب کارت امتیازی متوازن
2-4. معرفی مدل کارت امتیازی متوازن
2-4-1. روش امتیازی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد
2-4-2.منظرهای روش امتیازی متوازن
2-4-2-1. منظر مالی
2-4-2-2. منظر مشتری
2-4-2-3. منظر فرایندهای داخلی کسب  و کار
2-4-2-4.منظر یادگیری و رشد
2-4-3. روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد
2-4-4. چرا استراتژی ها در عمل پیاده نمی شوند؟.
2-4-4-1.مانع مربوط به عدم انتقال استراتژی
2-4-4-2. مانع مربوط به عدم  هم سویی کارکنان با استراتژی
2-4-4-3. مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد
2-4-4-4.مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم
2-4-5.بر طرف کردن موانع اجرای استراتژی به کمک روش ارزیابی متوازن
2-4-5-1. بر طرف کردن مانع مربوط به انتقال استراتژی
2-4-5-2. برطرف کردن مانع مربوط به عدم هم سویی کارکنان
2-4-5-3 . بر طرف کردن مانع مربوط به عدم تخصیص منابع لازم
2-4-5-4. برطرف کردن مانع مربوط به عدم تعهد مدیریت ارشد
2-4-6. توازن در ارزیابی متوازن
2-4-6-1. توازن بین سنجه های مالی و غیر مالی
2-4-6-2. توازن بین ذی نفعان داخلی و خارجی
2-4-6-3. توازن بین اهداف بلند مدت و کوتاه مدت
2-4-6-4. توازن بین شاخص های هادی و توابع عملکرد
2-4-7. نقشه استراتژی
2-4-7-1. وجوه نقشه استراتژی
2-5. سیستم جامع مدیریتی کارت امتیازی متوازن
2=5=1. سیستم جامع مدیریت کارت امتیازی متوازن برای متصل ساختن استراتژی به عملیات
2-5-1-1. مرحله نخست: تنظیم استراتژی
2-5-1-2. مرحله دوم :برنامه ریزی استراتژیک
2-5-1-3. مرحله سوم : هم سویی سازمان با استراتژی
2-5-1-4. مرحله چهارم:برنامه ریزی عملیات
2-5-1-5. مرحله پنجم: کنترل، نظارت و یادگیری
2-5-4-6. مرحله ششم: سنجش و ساز گار کردن استراتژی
2-5-2. سنگ بنای موفقیت
2-5-3. حمایت مدیریت ارشد 
2-5-3. مدیریت پروژه  
 
فصل سوم: روش تحقیق
1-3. بیان مسئله و هدف پژوهش 
3-3. تاریخچه بیمه ایران
3-4. وظایف و اختیارات
3-5. جمعیت آماری
3-6. شیوه نمونه گیری
3-7. روش محاسبه حجم نمونه
3-8. محاسبات مربوط به پژوهش
3-9.فرضیه ها
3-9-1. آزمون فرض وجه مالی         
3-9-2. آزمون فرض وجه مشتری     
3-9-3. آزمون فرض وجه فرایندهای داخلی
3-9-4. آزمون فرض وجه رشد ویادگیری
3-10. نتایج آزمون مربوط به چهار وجه کارت امتیازی متوازن    
3-11. نتایج پس از فرضیه ها 
3-12. ویژگی های فردی و اجتماعی نمونه
3-12-1. جنسیت افراد جامعه
3-12-2. سطح تحصیلات
3-12-3.میزان سن
3-12-4. سابقه کاری

فصل چهارم: نتیجه گیری و پیشنهادات
4-1. مقدمه
4-2. برنامه پیاده سازی اهداف استراتژیک
4-3. پیشنهادات
4-4. پیشنهادات کاربردی
5-4. نتیجه گیری
5-4. منابع


مقدمه تحقیق:
امروزه مدیران ارشد بسیاری از شرکت‌ ها و سازمان‌ ها، وقت و انرژی و منابع مالی قابل توجهی را صرف تدوین استراتژی‌ های اساسی سازمان‌ های خود می‌کنند، ولی اکثر آن‌ ها از عدم اجرای مطلوب استراتژی‌ های خود سخن می‌ گویند. چشم اندازی که این مدیران برای سازمان خود تصور می‌کنند، برای خود آن‌ ها کاملاً روشن است، ولی آگاهی و درک کارکنان از این چشم انداز، بسیار کم و هم‌ سویی و همدلی آن‌ ها برای تحقق اهداف منبعث از این چشم انداز، بسیار کمتر است. بنابراین مدیران ارشد همواره در جست و جوی راه حلی برای حصول از اطمینان از اجرای استراتژی‌ های خود بوده‌ اند و در این میان، روش‌ های ارزیابی به عنوان ابزاری جهت کنترل اجرای استراتژی‌ های خود برگزیده‌ اند. در عصر اقتصاد مبتنی بر دانش، فعالیت ارزش آفرین سازمان‌ها، متکی به دارایی‌ های مشهود آن‌ ها نیست. امروزه دانش و قابلیت کارکنان روابط با مشتریان و تأمین کنندگان کیفیت محصولات و خدمات فن آوری اطلاعات و فرهنگ سازمانی، دارایی‌ هایی به مراتب ارزشمندتر از دارایی‌ های فیزیکی‌ اند و توانمندی سازمان‌ ها در به کار گیری این دارایی‌ های نامشهود، قدرت اصلی ارزش آفرینی آن‌ ها را رقم می‌ زند و ارزیابی‌ های مبتنی بر سنجه‌ های مالی، توانایی ارزیابی این دارایی‌ های نامشهود و انعکاس تأثیر آن‌ ها بر موفقیت سازمان‌ها را ندارند. در اوایل دهه 1990، روش ارزیابی متوازن توسط چند تن از محققین به دنیا معرفی شد. این روش معتقد بود که ارزیابی عملکرد نبایستی تنها به سنجه‌ های (مالی) متکی باشد، بلکه عملکرد را باید از منظر‌های مهم دیگری هم چون منظر (مشتری) (فرآیندهای داخلی) و (یادگیری و رشد) نیز مورد ارزیابی قرار داد...

تعداد مشاهده: 741 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 83

حجم فایل:714 کیلوبایت

 قیمت: 10,900 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 83 صفحه، قابل ویرایش.