

قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارداسلاید سپاسگزاری: دارداسلاید فهرست مطالب: دارد
تعداد مشاهده:
659
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل:7,009
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 23:58


پیشگفتار؛
زندگی درعصر دیجیتال وتغییرسبک زندگی موجب گردیده تا صاحبان کسب و کارها ومدیران فروش نگاهی متفاوت به بازاریابی و فروش داشته باشند.«امروزه دربازارهای گوناگون کسب وکار ،تمرکززیادی بربهبودکارایی واثربخشی تلاشهای بازاریابی وجوددارد.شرکتها درجستجوی روشهای نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیردرراستای کاهش هزینه ها وافزودن ارزش به محصولات وخدمات خویش هستند ،تحولات سریع مسایل تکنولوژیک ،مسایل واقدامات تجاری شرایط اقتصادی ،جستجوی روشهای جدیدی را برای بیان مشکلات قدیمی می طلبند .امروزه دیگر رویکردهای بازاریابی سنتی پاسخگوی شرایط متغیر کنونی درحوزه های تجاری گوناگون نیست وشناسایی رویکردهای جدیدی رابرای مواجهه بااین تحولات لازم وضروری است.بازاریابی پارتیزانی درجهت پاسخگویی به این نیازهای معرفی شد.»مدیران فروش و بازاریابان حرفه ای به این نکته باریک دقت نظر دارند که ؛«هر تماس کوچکی که کسب و کار شما با دنیای بیرون برقرار می کند همان بازاریابی است. این تماس کوچک، فرصت های زیاد بازاریابی است که به پول نیاز ندارد. بازاریابی هنر عوض کردن عقاید مردم است و به هیچ عنوان یک اتفاق نیست بلکه یک فرآیند است.» تاکید می کنم که بازاریابی یک فرآیند مستمر است و به هیچ وجه به شانس و اقبال ربطی ندارد. خلاقیت ،اصل ومرکز بازاریابی خوب است وبازاریابی تازمانیکه فروشی درکارنباشد ،خلاق نیست .ایده های هوشمندانه ممکن است بازاریاب رابه وجدآورند ؛لیکن تازمانیکه ایده اجرا نشود وسود تولید نکند،بازاریاب نبایداجازه استمرار انرا بدهد.استراتژی خلاق برای یک بازاریاب پارتیزانی ،مشابه “برنامه بازاریابی “برای یک بازاریاب سنتی است بااین استثناءکه استراتزی خلاق تنها برمفادومصالح بازاریابی ؛پیام ومحتوای انها تمرکز دارد. تبلیغات ،نتیجه نهایی این تلاشهاست .استراتژی خلاق ،هدف تبلیغات روشی راکه این هدف بواسطه ان میتواند قابل حصول باشدونیز هویت تبلیغات راتعریف می کند. دراقتصاد جدید،فروش پادشاهی میکند موفقیت شما بوسیله قابلیت شما برای ایجاد درآمدونتنها فروش محصولات وخدمات خودتان مشخص می شود.
درتعریف بازاریابی پارتیزانی می توان گفت که؛«بازاریابی پارتیزانی روشی نامنظم و نامتعارف در انجام فعالیتهای تبلیغی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است.» چنین تبلیغاتی گاه به گونهای طرح می شود که مخاطب حتی از وجود آنها بی اطلاع است و شاید بتوان گفت این نوع بازاریابی از انواع بازاریابی پنهان یا بازاریابی مبتنی بر هیاهو است. در واقع بازاریابی پارتیزانی نوعی بازاریابی نامنظم برای کسب حداکثر نتایج با بکارگیری حداقل منابع است و متضمن ابتکار و نوآوری، شکستن قوانین و جستجوی راهکارهای بدیل برای روشهای بازاریابی سنتی است.یکی از حسن های بازاریابی چریکی این است که نیاز به هزینه هنگفت در بازاریابی تان ندارید و در واقع تخیل و ابتکار شماست که حرف اول را می زند. اگر در کسب و کارتان تازه کار هستید، بازاریابی چریکی بسیار به دردتان می خورد چون امروزه رقابت زیرکانه تر، پیچیده تر و حتی خشن تر از سابق شده است. بازاریابی چریکی می خواهد که شما ابعاد مختلف بازار خودتان را بشناسید، تجربه کنید و سپس از تاکتیک های آزمایش شده استفاده نمایید.تفاوتی که بین کسب و کارهای کوچک و بزرگ وجود دارد این است که کسب و کارهای کوچک از فقر منابع رنج می برند و این فرصتی است برای کسب و کارهای کوچک که روشی کاملاً متفاوت نسبت به بازاریابی داشته باشند. سرعت و قابلیت انعطاف، جوهر بازاریابی چریکی است.آنچه که مهم است این که بازاریابی پارتیزانی مختص کشورها و مدیران فروش و صاحبان کسب و کارهای خارجی نیست. بلکه با رعایت الزامات بازاریابی چریکی در کشورمان هم می توان موفق شد.امید است مطالب تدوین شده مورد توجه و استفاده کلیه عزیزان اعم از صاحبان کسب وکار،مدیران فروش و دانشجویان ، کارمندان و کلیه عزیزانی که به زندگی امید بخش می اندیشند،قرار گیرد.
با احترام
دکتر محرم غفاری
فروردین ۱۴۰۰
فهرست مطالب
بازاریابی پارتیزانی Guerrilla Marketing.
۵راز طلایی فروش..
تعریف بازاریابی پارتیزانی..
مشخصه های اصلی بازاریابی پارتیزانی..
مبانی بازاریابی پارتیزانی (foundation).
اصول اولیه بازاریابی چریکی..
اصول بازاریابی پارتیزانی..
تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی..
تاکتیکهای بازاریابی پارتیزانی..
نمونه موفق از بازاریابی پارتیزانی..
عملکرد بازاریابی چریکی یا پارتیزانی..
تاکتیک های کامیابی در بازاریابی پارتیزانی..
نکات فراموش نشدنی در بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی پارتیزانی یا چریکی.
تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی..
پنج مثال موفق از تبلیغات پارتیزانی در کسب و کار.
بازاریابی چریکی (بازاریابی پارتیزانی).
تعریف بازاریابی چریکی(Guerrilla Marketing).
مشخصات بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی آنلاین.
انواع بازاریابی چریکی..
نکات کلیدی و مهم جِی کُنراد لِوینسون درباره بازاریابی چریکی از گزیده کتاب ایشان.
روش های حضور در فضای آنلاین با بازاریابی چریکی..
بازاریابی پارتیزانی برای کسبوکارهای کوچک و بزرگ..
کسبوکارهای بزرگ چگونه از بازاریابی پارتیزانی استفاده میکنند.
چند ایده تبلیغاتی چریکی..
بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ؛ انواع و ۱۶ مثال معروف آن.
ریشههای جنگ افزار.
بودجه سازگار.
انواع بازاریابی پارتیزانی..
۱-بازاریابی بیرونی پارتیزانی..
۲-بازاریابی پارتیزانی داخلی..
۳-بازاریابی پارتیزانی رویدادی..
۴-بازاریابی پارتیزانی تجربی..
مثال بارز بازاریابی چریکی ۱۶٫
۱-پلیلیست کیهانی اسپاتیفای..
۲-سنگفرش دومینو برای پیتزا
IHOP تبدیل به IHOB 3-شد.
عروسکهای خزنده Hereditary4-.
لباسهای GoldToe عبارت New York City 5-روی زیرپوشها و لباس زیرها ۴
..
دوش بچگانه Chipotle’s Burrito6-.
۷-شناور بودن بیلبوردهای قایقی در نیویورک..
AMD در چهلمین سالگرد INTEL8-.
Payless نیز همانند Palessi 9-باکیفیت شده است..
۱۰-بودجه ۰ دلاری تسلا..
جدال یوتیوب برای Nun11-.
پیشنهاد مناقصه مشاور املاک Homie12-.
۱۳-هدیه سامسونگ به اپل.
جاسوسهای پنهانی Twentieth Century Fox14-.
لوگوی غیرمنتظره Aphex Twin15-.
خرابکاری بیلبورد Lidi16-.
بازاریابی پارتیزانی چگونه خلق شد؟.
انواع بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی در کسبوکارهای بزرگ..
بازاریابی چریکی در کسبوکارهای کوچک…
بازاریابی چریکی در ایران.
تبلیغات چریکی شیپور در ایران.
تفاوتهای بازاریابی سنتی و پارتیزانی..
استفاده از بازاریابی چریکی در اینترنت..
ویژگی های بازاریابان در بازاریابی چریکی..
مزایا و معایب بازاریابی چریکی..
معایب بازاریابی چریکی..
امکان مداخله اشکال مختلف قدرت..
نمونه داخلی بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی چیست؟ ۲۸ نمونه از این نوع بازاریابی که به برند شما ایده میدهد.
ریشههایی از جنگ…
کم هزینه بودن.
انواع بازاریابی چریکی..
۷ نمونه از بازاریابی چریکی که به برند شما ایده میدهند.
آیا بازاریابی چریکی برایتان معنادارتر شده است؟.
بازاریابی چریکی و ۲۱ نمونه فوقالعاده از آن.
۲۱ نمونه واقعی دیگر از بازاریابی چریکی در سطح جهان.
انواع بازاریابی چریکی..
بازاریابی محیطی..
بازاریابی کمین.
بازاریابی پنهان.
بازاریابی ویروسی..
بازاریابی مردمی..
بازاریابی فضایی..
بازاریابی خیابانی..
توزیع بروشور یا پخش تراکت..
انیمیشن های محصول.
انیمیشن های انسانی..
جاده
رویداد.
روش معمول بازاریابی چریکی..
استراتژی..
بازاریابی چریکی آنلاین.
معایب و خطرات..
هزینه ارزان مزیت بزرگ بازاریابی چریکی..
نمونه هایی از بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی” در ایران؟ + ۱۰ ایده گوریلا مارکتینگ…
تاریخچه بازاریابی چریکی..
چرا بازاریابی چریکی موفقیتهای بزرگی در پی دارد.
ایده های بازاریابی چریکی چیست؟.
همه چیز “بازاریابی برونگرا” +۸ مثال موفق اوتباند مارکتینگ در ایران.
تفاوت ایده های بازاریابی چریکی و سنتی..
اصول ایده های بازاریابی چریکی چیست..
۱۰ ایده عملی بازاریابی چریکی..
اقدامات شفاهی و کلامی..
استفاده از نظرسنجیها
تمرکز بر روی ذهن احساسی مخاطبین.
اشانتیونهای ویژه
ایمیلمارکتینگ یا نامههای شخصی..
تصاویر و ویدئوهای انتزاعی..
آموزشهای کاربردی..
لباس و پوشش..
محیط کار.
تخفیفهای هیجانی..
بازاریاب ایده های بازاریابی چریکی کیست؟.
برخی از ایده های بازاریابی چریکی..
مثال بازاریابی چریکی در ایران(انواع بازاریابی چریکی).
دیگر نمونههای بازاریابی چریکی..
بازاریابی ویروسی (Viral Marketing) چیست؟ ۱۸ ترفند عملی.
نمونه های بازاریابی چریکی در ایران کدامند؟.
انواع تبلیغات چریکی..
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست؟مثال های بازاریابی چریکی ،بازاریابی چریکی در ایران.
۳ اصل اساسی در بازاریابی پارتیزانی یا چریکی..
۶ مدل بازاریابی چریکی یا پارتیزانی..
بازاریابی چریکی چیست وچگونه باعث جذب مخاطبان هدف میشود؟.
چک لیست استراتژی بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی یا پارتیزانی چیست؟ معرفی نمونه های جالب در ایران و دنیا
تبلیغات چریکی چیست؟.
انواع بازاریابی چریکی..
تبلیغات پارتیزانی با استفاده از نیمکت های شهری..
مثال های بازاریابی چریکی در ایران.
بازاریابی چریکی؛ تمام راز و رمزهای چریک شدن.
بازاریابی چریکی یا guerrilla marketing چگونه متولد شد.
مزیتهای بازاریابی چریکی..
اندازهگیری میزان بازگشت سرمایه (ROI) در گوریلا مارکتینگ…
روشهای بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای بزرگ..
بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک…
بازاریابی چریکی؛ تمام راز و رمزهای چریک شدن.
بازاریابی چریکی چیست؟.
بازاریابی چریکی یا guerrilla marketing چگونه متولد شد؟.
مزیتهای بازاریابی چریکی..
اندازهگیری میزان بازگشت سرمایه (ROI) در گوریلا مارکتینگ…
روشهای بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای بزرگ..
بازاریابی چریکی برای کسب و کارهای کوچک…
جمع بندی..
شش راه طلایی برای انجام بازاریابی چریکی..
تکنیک های بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی و اصول پیادهسازی آن در کسبوکارها
آمادهسازی برای بروز خلاقیت در بازاریابی چریکی..
شناخت کامل بازار هدف و رسانههای بازاریابی..
فرایند ایجاد خلاقیت در بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی در کسبوکارهای کوچک…
منش چریکها در بازاریابی چریکی..
بهکارگیری بازاریابی ویروسی..
بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ ؛ از کوکاکولا تا کینگ کونگ…
کمپینهای تبلیغاتی ویروسی / همهمه ای..
بیلبوردهای تبلیغاتی گوریلا..
بازاریابی گراس روت/مردمی (Grassroots).
چسباندن پوستر /بروشور.
بازاریابی خیابانی..
مثال های بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی چیست؛ شرح کامل بازاریابی پارتیزانی..
کسب و کار های بزرگ و کوچک چگونه از این استراتژی استفاده نمایند؟.
بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی..
تفاوت بازاریابی چریکی و سنتی..
انواع مختلف استراتژی های بازاریابی چریکی..
استراتژی بازاریابی خیابانی..
استراتژی بازاریابی محیط..
استراتژی برچسب تبلیغاتی..
استراتژی بازاریابی کمینی..
استراتژی گرافیتی معکوس..
مزایا و معایب بازاریابی پارتیزانی..
بازاریابی چریکی کوکاکولا.
برای مؤثر بودن یک کمپین بازاریابی چریکی باید چه اقداماتی انجام داد.
بازاریابی چریکی در ایران.
ریسک ها و خطرات استفاده از بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی : بزرگترین اسکوربرد جام جهانی توسط آئودی..
مختصری درباره بازاریابی چریکی..
بازاریابی چریکی چیست؛ مختصری از جزییات این نوع بازاریابی..
نمونه هایی از کمپین های بازاریابی چریکی..
نمونه های دیگری از بازاریابی چریکی در سطح جهان.
عوامل موفقیت در بازاریابی نوع چریکی..
نمونه هایی موفق از کمپین های بازاریابی چریکی..
تجربه موفق ایکیا از استراتژی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ…
استراتژی بازاریابی ایکیا
گوریلا مارکتینگ یا همان بازاریابی چریکی..
نگاهی به استراتژی گوریلا مارکتینگ ایکیا
صحنهسازی، منطق اقتصادی و تمایز.
مقایسه بازاریابی چریکی و سنتی..
۱۰ فرمان اجرایی بازاریابی چریکی:
آیا بازاریابی چریکی ( پارتیزانی ) برای کسب و کار شما مناسب است؟.
مقدمه ای بر بازاریابی و بازاریابی چریکی..
سنگ بنای اصلی بازاریابی چریکی خلاقیت است..
تعداد مشاهده:
714
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 311
حجم فایل:17,218
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 23:58


قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارداسلاید سپاسگزاری: دارداسلاید فهرست مطالب: دارد
تعداد مشاهده:
721
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل:7,356
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 23:55


قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارداسلاید سپاسگزاری: دارداسلاید فهرست مطالب: دارد
تعداد مشاهده:
645
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل:3,380
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 23:55


توضیحات:
قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و …اسلاید بسم الله الرحمن الرحیم : دارداسلاید سپاسگزاری: دارداسلاید فهرست مطالب: دارد
تعداد مشاهده:
566
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: ppt
حجم فایل:4,804
کیلوبایت

دانلود فایل
سجاد
پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت 23:55