دانلود پاورپوینتبا موضوع توسعه محصول جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده،
در قالب ppt و در 205 اسلاید، قابل ویرایش.
بخشی از متن پاورپوینت:
فرهنگ:
شکل دهنده ارزش بنیادین، برداشت ها، رفتار و خواسته فرد.
قابل فراگیری از افراد جامعه، افراد خانواده و مراکز فرهنگی و تربیتی.
خرده فرهنگ:
هر فرهنگ از چندین خرده فرهنگ یا گروه های از مردم که دارای نظام ارزشی مشترک هستند ، تشکیل شده است. این نظام ها بر پایه عادات و رسوم و تجربیات زندگی مشترک استوارند. (گروه های ملیتی ایرانی ها، ایتالیایی ها، گروه های مذهبی، مناطق جغرافیایی، ...)
طبقه اجتماعی:
هر جامعه، از طبقات اجتماعی نسبتاً پایداری تشکیل شده است که اعضای آن دارای ارزش ها، علایق و رفتار مشابه و مشترکی است.
نکته: نمی توان طبقه اجتماعی را با یک عامل منفرد، مثل درآمد تعریف کرد. بلکه طبقه اجتماعی
با ترکیبی از عوامل همچنین شغل، درآمد، میزان تحصیلات، سطح دارایی و سایر متغیرها تعیین
می شود ..
تعداد مشاهده:
266
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 205
حجم فایل:0
کیلوبایت
قیمت:
6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
محتوای فایل دانلودی:
در قالب ppt و در 205 اسلاید، قابل ویرایش.