چکیده : در متون بازاریابی موضوع همیشگی و مورد بحث این است که شرکت
ها نه تنها باید به نیازها و خواسته های مشتریان خود ، بلکه به خواسته ها و
نیازهای مشتریان مشتریانشان نیز توجه کنند و از این موضوع به عنوان مفهومی
از بازاریابی یاد شده است که هدف آن ایجاد و احیای مجدد مفهوم بازاریابی
در ورای سطوح سنتی یعنی ، تولید کنندگان ، عرضه کنندگان ، عمده فروشان ،
خرده فروشان ، مشتریان و مصرف کنندگان در کانال های بازاریابی است
. تلاش تحقیقات آتی باید بیشتر صرف ایجاد پلی بین سطوح روشن و آشکار
خط مشی های آغازین و پایانی کانال های بازاریابی باشد که در این رابطه باید
اقتصاد و عوامل بوم شناختی در نظر گرفته شود . مقدمه : در سال های
پایانی 1940 کارایی تولید عامل ضروری برای دستیابی به حفظ عملکرد خوب در
عملیات تجاری موفق در بازار محسوب میشد . در دهه 1950 محققان بازاریابی این
بحث را مطرح کردند که شرکت ها باید توجه بیشتری به نیازها و خواسته های
مشتریان داشته باشند و این راهکار بنیادی اغلب به عنوان مفهوم بازاریابی
شناخته شد که یکی از مشهورترین ومهمترین دیدگاه هایی است که در آثار
بازاریابی تاکنون پدیدار شده است. Mckitterick عنوان می کند : مهم ترین
وظیفه و مهارت بازاریابی این نیست که مشتری را به انجام عملی که در راستای
منفعت شرکت است وادار کنیم ، بلکه باید در انجام کاری که در راستای منافع
مشتری است ، مهارت داشته باشیم
تعداد مشاهده:
546
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:8
کیلوبایت
قیمت:
4,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل