یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، نام و نشان تجاری آن شرکت می باشد. ارزش ویژه برند هر ساله توسط مؤسسات معتبر جهانی در مورد برندهای مختلف اندازه گیری می شود، اما در این میان، این ارزش گذاری از دید مشتری از اهمیت بالایی برای شرکت ها برخوردار است. زیرا در نهایت موفقیت و ماندگاری آن ها در گرو مشتریان آن ها است. به همین دلیل ارزش ویژه برند از ارزش دارایی های فیزیکی به مراتب بیشتر بوده که این امر نشانگر اهمیت بالای آن است.
تحقیق حاضر با هدف ارزیابی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه مشتری انجام گرفته است که این ابعاد شامل : تداعی برند، آگاهی از برند، کیفیت درک شده و وفاداری به برند می باشد که این عوامل به صورت مستقیم بر ارزش ویژه برند مؤثر می باشند. البته در این میان، وفاداری به برند، بیشترین تأثیر را بر ارزش برند دارا می باشد ...
تعداد مشاهده:
2167
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: PPT
تعداد صفحات: 34
حجم فایل:1,418
کیلوبایت
قیمت:
6,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
محتوای فایل دانلودی:
در قالب ppt و در 34 اسلاید، قابل ویرایش.