دانلود پروپوزال تحقیق با موضوع بررسی رابطه بین سبک های رهبری تحول آفرین و خلاقیت کارکنان و تأثیر آن بر کیفیت خدمات ارائه شده توسط آنان،
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
پرسش اصلی تحقیق (مسأله تحقیق)
بیان مسأله (تشریح ابعاد، حدود مسأله، معرفی دقیق مسأله، بیان جنبه های مجهول و مبهم و متغیرهای مربوط به پرسش های تحقیق، منظورِ تحقیق)
سوابق مربوط (بیان مختصر سابقه تحقیقات انجام شده درباره موضوع و نتایج به دست آمده در داخل و خارج از کشور، نظرهای علمی موجود درباره موضوع تحقیق)
فرضیهها (هر فرضیه به صورت یک جمله خبری نوشته شود)
اهداف تحقیق (شامل اهداف علمی، کاربردی و ضرورتهای خاص انجام تحقیق)
در صورت داشتن هدف کاربردی بیان نام بهره وران (اعم از مؤسسات آموزشی و اجرایی و غیره)
جنبه نوآوری و جدید بودن تحقیق در چیست؟
روش کار
جدول زمانبندی مراحل انجام دادن تحقیق
فهرست منابع و مآخذ (فارسی و غیر فارسی) مورد استفاده در تحقیق
بخشی از ابتدای پروپوزال:
امروزه به طور روز افزونی سازمان ها با محیط هایی پویا و در حال تغییر مواجه هستند و بنابراین جهت بقا و پویایی خود مجبورند که خود را با تغییرات محیطی سازگار سازند. به عبارتی دیگر با توجه به سرعت شتابنده تغییرات و تحولات علمی، تکنولوژیک، اجتماعی و فرهنگی و .... عصر کنونی، سازمان هایی موفق و کارآمد خواهند بود که علاوه بر هماهنگی با تحولات جامعه امروزی، بتوانند مسیر تغییرات و دگرگونی ها را نیز در آینده پیش بینی کرد و قادر باشند که این تغییرات را در جهت تحولات مطلوب برای ساختن آینده ای بهتر هدایت کنند. (میرکمالی و چوپانی،1390). در شرایط امروزی که سازمان ها با محیط رقابتی جهان مواجهند، همراه نیاز به تغییرات ریشه ای و خلاقیت های کاری احساس می شود. نیروی رقابتی جهانی، سازمان های امروزی را مجبور می کند که بعد از ده ها سال ادامه روش ها و رویه های کاری ثابت خود، روش های کاری جدید را جایگزین کنند، به گونه ای که سازمان هایی که دارای ثبات کاری نیستند، برای این که از قافله رقابت عقب نمانند، از نوعی ثبات نسبی برخوردار می شوند...
تعداد مشاهده:
753
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 18
حجم فایل:199
کیلوبایت
قیمت:
10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل
راهنمای استفاده:
محتوای فایل دانلودی:
در قالب word و در 18 صفحه، قابل ویرایش.