نقشه ی بخش های شهرستان آزادگان

نقشه ی بخش های شهرستان آزادگان


بخش های شهرستان آزادگان (واقع در استان خوزستان)

این فایل در محیط نرم افزار جی آی اس قابل نمایش و قابل ویرایش می باشد.

تعداد مشاهده: 467 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: Shp

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    این شیپ فایل، در قالب یک فایل فشرده ارائه شده است که جهت استفاده ابتدا باید از حالت فشرده خارج شود.



  • محتوای فایل دانلودی:
    یک لایه ی پولیگونی با پسوند "shp"

تحقیق مفاهیم ویژوال بیسیک

تحقیق مفاهیم ویژوال بیسیک


ویژوال بیسیک به شما این امکان رو می ده که یک برنامه تحت ویندوز رو، تنها با کشیدن و انداختن چند کنترل بر روی فرمی که از پیش برای شما آماده شده، و تنها با نوشتن چند قطعه کد کوچک برای کارهایی که از ویژوال بیسیک می خواهید انجام بده، بسازید. خوب، از این بهتر دیگه چی می خواید؟ حالا شاید این سوال برای شما پیش بیاد که کنترل اصلاً چیه؟ ببینید، به هر شیئی که شما می تونید روی فرم قرار بدید و از اون برای پیشبرد کارهاتون استفاده کنید، کنترل میگن(البته در سطح خیلی پایین شرح دادم، امیدوارم که خوب منظورم رو فهمیده باشید). مثلاً می تونید برای ویژوال بیسیک معین کنید که وقتی که مثلاً روی یک دکمه فرمان (Comman Button) کلیک میشه، چه کاری رو انجام بده. به زبان ساده تر، به اشیائی که شما اغلب تو محیط ویندوز می بینید، مثل دکمه ها، منو ها، جعبه متن ها(تکست باکس ها) و ... کنترل می گن. کنترل ها، در ویژوال بیسیک، دو گونه هستند، 1- کنترل هایی که در زمان اجرا قابل روئیت هستن (Visual Controls)، و کنترل هایی که روی فرم قرار داده می شن ولی قابل دیدار نیستن و فقط تاثیر اون ها بر برنامه دیده میشه (Non-Visual Controls).
به این نوع برنامه نویسی، رویداد گرا (Event-Driven) میگن. چرا که هر برنامه ویژوال بیسیک از تعداد زیادی از خط کدهایی تشکیل شده که به برنامه میگن که وقتی فلان اتفاق افتاد، زبان برنامه نویسی در مقابل اون چه واکنشی انجام بده. البته وقتی که برنامه در حال نوشتنه، برنامه نویس نمی دونه که کی ممکنه مثلاً یه کاربر یه دکمه رو فشار بده، چون این رو دیگه خود ویژوال بیسیک معلوم می کنه و مثل برنامه نویسی سنتی، برنامه نویس مجبور نیست تمام عملیات برنامه رو، مثل مثال بالا، کنترل کنه. این شیوه برنامه نویسی رو که برنامه از بالا خونده می شه و دستور ها تک به تک اجرا می شن (مثل زبان سی)، و برنامه از بالا به سمت پایین در حال حرکته، برنامه نویسی بالا به پایین میگن که البته این نوع برنامه نویسی با عرضه زبان هایی چون ویژوال بیسیک، منسوخ شده. زیاد درگیر این مسئله نشین. برگردیم به بحث اصلی: من در بخش های دیگه قصد دارم که این شیوه برنامه نویسی یعنی رویدادگرا رو با ارائه چندین مثال در طول تدریس شرح بدم. خوب، درس اول رو از اساس برنامه نویسی، و با تشریح مفهیم اولیه برنامه نویسی، و به یاری خدا، شروع می کنیم:

مقدمه:
چرا ویژوال بیسیک؟ شاید این اولین سوالی باشد که برای هرکسی بوجود می آید چرا با وجود زبان های برنامه نویسی مثل ویژوال C ++ ، دلفی، .... درمحیط Windows ما باید به سراغ ویژوال بیسیک برویم. بهتر که برای جواب دادن به این سوال ، ابتداً یک سری از مطالب را برای یکدبگر روشن کنیم،

بخاطر برداشتی از زبان Basic داریم که در محیط DOS بیشتربه بچه های مدرسه آموزش داده می شد و زبانی ، کاملا آموزشی کاملا ابتدایی بود برداشتی غیرمنصفانه نسبت به ویژوال بیسیک داریم (خود من هم ابتدای کارهمین دیدگاه را نسبت به این زبان برنامه نویسی داشتم) اما این زبان با وجود به یدک کشیدن نام Basic ولی زبانی متفاوت با بیسیک که شما احتمالاً با آن آشنایی دارید می باشد. اما در زبان ویژوال بیسیک بجز یک سری ازدستورهای قدیمی Basic بقیه دستورها جدید هستند. واین زبان با توانایی بکارگیری تمامی ابزارهای موجود در کتابخانه Windows و تمامی برنامه های دیگر میتواند درعین سادگی که نسبت به زبانهایی مثل Visual C++) VC) دارد. همان کارها را انجام دهد(خالی از لطف نیست که ذکر کنیم که می توان انواع برنامه های کاربردی (Utility) ، بازی ها حتی به شکل سه بعدی و برنامه های سندی (Application) و یا برنامه های قابل اجرا در شبکه ها و اینترنت را تولید نمود.). البته باید این نکته را هم ذکر کرد که زبان VC برای حرفه ای ها و با توجه به سرعتی که دارد برای کارهای پیچیده ریاضی به کار می رود. ولی خوب در عوض زبان VB (معمولا کاربران کامپیوتر با Script های آن که یکی از رقبای Java Script می باشد و یا دوستداران اینترنت علاوه بر ScriptباActiveX ها که برای اولین بار توسط VB عرضه شد را می شناسند) هر دو مقوله قدرت و سرعت را با هم دارا می باشد.

تعداد مشاهده: 364 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 43

حجم فایل:33 کیلوبایت

 قیمت: 9,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

تحقیق ساخت بهشت، موضوعات جاذبه دار

تحقیق ساخت بهشت، موضوعات جاذبه دار


امیدوارم که بتوانم همانند معلم اقتصادم باشم، کسیکه تقربیاً ( تاحدی ) برای من جدی بود و می گفت این دختر ارزش آنرا دارد و اجازه داد تا  وارد مسیری در دانشکده شوم که واقعاً معلم انگلیسی من در سطح GCSE از عهده تحریک اشتیاق من برای یادگیری با احساساتی شدن خودش درباره شخصیت های " wuthering Heights " برآمد. به طریقی به این ربط دارم که به او احترام می گذاشتم و به نصیحت آینده اش گوش می کردم. سپس او نصیحت کرد. من خواندن را شروع کردم بیش از داستانهای تخیلی نوجوان در خانه و بتدریج به دیگر موضوعات تشویق شدم.
معلمانی وجود دارد که اشتیاقشان برای موضوعات مسری می باشد. این همان نوع معلمی است که من می خواهم باشم. برخی معلمان به طریقی به نظر می رسد احترام را دستور می دهند، آنها هرگز فریاد نمی زنند یا تهدید نمی کنند، اما فقط حضورشان برای ایجاد سکوت و فرمان در کلاس کافی می باشد. معلم مورد علاقه من هرگز چیزی را توسط کتاب انجام نمی دهد. او فقط ما را از طریق نیروی مطلق شخصیت اش درگیر می کند ( مشغول می کند.
مقدمه:
Havingestabl shed آنچه که توسط کلام منظورم است و اینکه چگونه کلام های غالب ( مسلط ) تمرین کلاسی و علم معلم را ایجاد می کند و بر آن اثر می گذارد بنا شده است، این به سه کلام آموزشی است که من برحسب تعیین و توصیف آموزش خوب ، مسلط برچسب زده ام که می خواهم در این بخش و دو بخش بعدی بدان بپردازم.
اولین از این کلام های  غالب یکی است که بیش از یک پایگاه در دنیای تدریس مردمان و اسطوره شناسی فرهنگی به نسبت زمینه های اداری بیشتر از سیاست دولت و برنامه های آموزشی معلم دارد از موضوع جاذبه دار می باشد.
موضوع جاذبه دار
نکته این است که حتی قبل از اینکه دانشجویان تعلیم و تربیت ( student teacher ) به واحدهای قبل خدمت می آیند ایده های واضحی درباره اینکه زندگی کلاسی چیست و بایدشبیه چه باشد و درباره اینکه منظور از علم موفق چیست دارند.
من همچنین اشاره کردم که برای برخی مفسران این موضوع مشکل عمده ای هم برای دانشجویان تعلیم و تربیت و هم برای teacher educaters بوجود می آورد. بعنوان مثال، Afonso ، خاطر نشان کرده که دانشجویان تعلیم و تربیت، از آغاز شدیداً توسط تصاویر مثبت یا منفی از معلمان و توسط تصاویر جزئی و عادی ، کار معلم مشخص شده اند. هنگامیکه Afonso اعتصاب کرد، این تصاویر می توانند سرانجام به کلیشه کاهش یابند یا همانگونه که Brit Zman وانمود می کند برای تصاویر کاملاً خراب شده و درست قالب ارجاع برای معلمان احتمالی (آینده) خود تصویری است.
هنگامیکه شکل گرفت، ترس Afonso به این تصاویر اغلب برای تغییر خیلی سخت می باشند و بعنوان حفاظ های درون یاب از طریق آنچه که اطلاعات عبور کردند و از طریق آنچه که رفتار شکل گرفته عمل می کنند.
درگیری من با این دانشجویان تعلیم و تربیت – در آموزش ام و از طریق بررسی- پیشنهاد می کند که در مثالهای بسیاری این تصاویر و کلیشه ها از تجربیات دانشجویان آمده است که خودشان بعنوان دانش آموزان معلمان داشته اند کسانیکه مخصوصاً فراموش نشدنی یافت شده اند. قطعاً هنگامیکه از دانشجویان تعلیم و تربیت چنین سؤالی پرسیده می شود چه معلمان خوبی از روزهای مدرسه به یاد دارید؟ چه چیزی باعث شده که آنها معلم خوب باشند؟ آنها بطور کلی مشکل خیلی کمی در انتصاب معلم انتصاب انگیز تجربه کرده اند در جزئیات شان از اینکه چه چیزی آنها را معلمان عبرت انگیز کرده است اغلب طراحی کردن کیفیت های مشخصی تعریف شده از قبل الهام بخش بودن و داشتن علاقه مسری گرایش به تأکید دارند. ذکر کردن دانش اموزان در پروژه تمرین انعکاسی ما، به طور مختصر بعد از اعطای مکانی در واحد قبل خدمت شان مصاحبه شده اند.

تعداد مشاهده: 815 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 66

حجم فایل:66 کیلوبایت

 قیمت: 10,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی فایل ورد قابل ویرایش

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کرمان (واقع در استان کرمان)

شیپ فایل محدوده سیاسی شهرستان کرمان (واقع در استان کرمان)


در جدول توصیفی این شیپ فایل موارد زیر موجود است:

- نام شهرستان

- مرکز شهرستان

- مساحت شهرستان به کیلومتر

- محیط شهرستان به کیلومتر

- مساحت شهرستان به هکتار

تعداد مشاهده: 339 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: shp

تعداد صفحات: 1

حجم فایل:45 کیلوبایت

 قیمت: 2,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:

    این شیپ فایل، در یک فایل فشرده با پسوند rar ارائه شده است که بعد از دانلود باید آن را از حالت فشرده خارج کنید تا در محیط نرم افزار GIS قابل نمایش باشد.



  • محتوای فایل دانلودی:
    فایلی وکتوری با پسوند shp

گزارش کارآموزی مهد کودک و آمادگی

گزارش کارآموزی مهد کودک و آمادگی


در زیر به مختصری ازعناوین و چکیده آنچه شما در این فایل دریافت می کنید اشاره شده است :
فهرست مطالب :
مقدمه     0
معرفی مهد کودک     1
کروکی محل انجام پروژه     2
فصل اول – گزارش روزانه    3
فصل دوم – گزارش هفتگی     14
فصل سوم – گزارش ماهانه     17
برداشت کلی     19
نقاشی آزاد     20
پیشنهادات و انتقادات     25
نتیجه گیری     26 
این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : 26

تعداد مشاهده: 980 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 26

حجم فایل:1,460 کیلوبایت

 قیمت: 2,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل