مقدمه آیا روانشناسی تربیتی خوانده اید؟ آیا با نظریه ها و مفاهیم یادگیری آشنایی دارید؟ خواننده این کتاب لازم است ابتدا از کفاهیم و نظریه هاب یادگیری اطلاعاتی داشته باشد بدین منظور بخش اول کتاب را به مفاهی و نظریه های یادگیری اختصاص داده ایم. این بخش شامل دو فصل است . در فصل اول نظریه ها و در فصل دوم الگوهای یادگیری به اختصار توضیح داده شده است. فصل اول شامل بحثهای زیر است : الف ) تعریف و تحلیل یادگیری ب) تفاوت بین یادگیری و عملکرد ج) عوامل موثر در یادگیری د) نظریه های یادگیری ( از جمله نظریه ثرنداریک و برونر و کاربرد آنها در فرایند تدریس و یادگیری). در فصل دوم بحثهای زیر آورده شده است: الف) الگوهای یادگیری، از جمله : یادگیری از طریق شرطی شدن کلاسیک ، یادگیری از طریق مجاورت ، یادگیری از طریق شرطی شدن فعال ، یادگیری از طریق مشاهده و یادگیری از طریق شناخت ب) تحلیل فرایند یادگیری انسان ج) تفکر و جنبه های مختلف آن د) هدف از پرورش افکر در فرایند تدریس – یادگیری ه) نقش مدرسه و معلم در پرورش تفکر.
فهرست مطالب مقدمه فصل اول نظریه های یادگیری فصل دوم الگوهای یادگیری فصل سوم ارتباط و اثر آن در فرایند تدریس فصل چهارم نظریه های تدریس فصل پنجم الگوهای تدریس منابع و ماخذ
تعداد مشاهده:
740
مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:56
کیلوبایت
قیمت:
6,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.
پرداخت و دریافت فایل