مقاله بررسی نقش تغییرات سرعت سیال و PH در مدل محاسبه حداکثر نرخ خوردگی ناشی از گاز دی اکسید کربن...

مقاله بررسی نقش تغییرات سرعت سیال و PH در مدل محاسبه حداکثر نرخ خوردگی ناشی از گاز دی اکسید کربن...


دانلود مقاله با موضوع بررسی نقش تغییرات سرعت سیال و PH در مدل محاسبه حداکثر نرخ خوردگی ناشی از گاز دی اکسید کربن در خطوط لوله نفت و گاز،

در قالب pdf و در 10 صفحه.

 




در این مقاله کاربردی، بررسی نقش تغییرات سرعت سیال و PH در مدل محاسبه حداکثر نرخ خوردگی ناشی از گاز دی اکسید کربن در خطوط لوله نفت و گاز، مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است. خوردگی لوله های فولادی انتقال نفت و گاز در اثر حضور گاز دی اکسید کربن و آب، یکی از مشکلات مهم در خطوط لوله انتقال نفت و گاز است. از آن جایی که استفاده از آلیاژهای مقاوم به خوردگی در خطوط لوله بزرگ و طولانی عملاً امکان پذیر نیست، به نظر می رسد تنها راهکار فعلی استفاده از فولاد کربنی و کنترل خوردگی با استفاده از افزودنی های شیمیایی باشد. از این رو مدل سازی خوردگی فولاد ساده کربنی در محلول های آبی حاوی گاز دی اکسید کربن، می تواند به عنوان ابزاری برای پیش بینی خوردگی در چنین سیستم هایی مورد استفاده قرار گیرد. در این تحقیق، مدلی برای پیش بینی حداکثر نرخ خوردگی فولاد ساده کربنی در محلولهای آبی حاوی گاز دی اکسید کربن ارائه شده است.


این فایل به همراه چکیده، متن اصلی و منابع در اختیار شما قرار می گیرد.

تعداد صفحات: 10

تعداد مشاهده: 818 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 10

حجم فایل:269 کیلوبایت

 قیمت: 1,850 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب pdf و در 10 صفحه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.