مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمان

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت کیفیت فراگیر در مدیریت بحران های سازمان فرمت فایل: word تعداد صفحات: 35   بشر از بدو خلقت با «کیفیت» سرو کار داشته است؛ مثلا در ساختن خانه و محل سکونت خود و در تشخیص مناسب بودن اسلحه و وسیله دفاعی خود، به نوعی از آن استفاده کرده است. دیری نپایید که با گسترش پهنه‌ نیازهای آدمی و در پی آن ایجاد بازارهایی جهت دادوستد کالاها و خدمات، مساله کیفیت و وسعت یافتن بیش از پیش بازارها و کنترل کیفیت مطرح شد...

دانلود جزوه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.