مقدمه
بیان مسأله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعاریف
تعریف نظری پیشرفت تحصیلی
تعریف عملی پیشرفت تحصیلی
تعریف عملی دیرآموز
تعریف متغیر وابسته
تعریف نظری پیشرفت تحصیلی
تعریف عملی پیشرفت تحصیلی
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
روش جمع آوری اطلاعات
روش آماری
روش آماری خاص این تحقیق
ادبیات تحقیق
تعاریف مربوط به خانواده
کارکردهای خانواده
انواع خانواده از نظر بعد تربیتی
نیازهای عقلی
نیازهای عاطفی
روابط و نظام ارزشی خانواده
خصوصیات دانش آموزان دیرآموز
ملاک های تشخیص دیرآموزان
طبقه بندی عقب ماندگان ذهنی
علل عقب ماندگی ذهنی
علل عقب ماندگی ذهنی را می توان به سه مرحله در رابطه با تولد کودک تقسیم کرد.
الف: عقب ماندگی ذهنی قبل از تولد
ب: عوامل مربوط به هنگام تولد
ج: عوامل عقب ماندگی ذهنی بعد از تولد
مشکلاتی که کودک عقب مانده در خانه ایجاد می کند
اهمیت اقتصادی- اجتماعی خانواده
سواد والدین
تغذیه و سلامتی
سازگاری اجتماعی عقب ماندگان ذهنی
سازگاری های خانواده کودک معلول
نتیجه
روش تحقیق
نوع تحقیق
جامعه و نمونه آماری پژوهش
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعات
شاخص اعتبار روائی
تجزیه و تحلیل داده ها
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب وضعیت جنس
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب مدرک تحصیلی
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب نوع مسکن
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب درآمد خانواده
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب سئوال اول تا چه اندازه سواد والدین در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان مؤثر است.
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب مطالعه والدین به کتاب و روزنامه در پیشرفت تحصلی دیرآموزان
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب میزان نگرش والدین به معلم در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان
توزیع فراوانی افراد مورد بررسی بر حسب میزان علاقه والدین نسبت به علم در پیشرفت تحصیلی دیرآموزان
قضاوت: تجزیه و تحلیل اطلاعات
فرض شماره 1
قضاوت: تجزیه و تحلیل اطلاعات
فرض شماره 2
نتیجه گیری و پیشنهادات
پیشنهادات این پژوهش
محدودیت های تحقیق
فهرست منابع
پرسش نامه بررسی نقش خانواده در پیشرفت تحصیلی دانش آموز دیرآموز
ارزیابی گروه اول و دوم
جدول ماتریس